wtorek, 2 maja 2023

Kiedy Marta spotkała Skipper...

... pomyślała, że czas najwyższy stworzyć swoją 'Mini Me' 😃

W świecie kolekcjonerów lalek Barbie 'Mini Me' to nawet dość częste zjawisko. Lalka taka ma być plastikową wersją kolekcjonera, podobnie wystylizowana i najlepiej z podobną do jego twarzy buźką. Ja swojej kandydatki na Mini szukałam długi czas, zależało mi, by był to facemold z zamkniętymi ustami bo ja sama rzadko kiedy szczerzę ząbki (a właściwie to wcale) 😝 Wtedy trafiłam na młodszą siostrę Barbie - Skipper. Przejrzałam kilka różnych modeli i ostatecznie najbardziej spodobała mi się lalka z zestawu camping'owego widoczna na zdjęciu poniżej (zdjęcie z neta bo nie mam zdjęć swojej przed metamorfozą). 
Jedyny szkopuł był taki, że lalka ma różowe pasemko, ale uparłam się na nią i nie było mocnych. Musiała być moja! 😁 
Kiedy przyszła czekało już na nią ciałko od Made To Move piłkarki. Pamiętam, że zamianę główek robiłam w nocy i niestety przez swoje roztargnienie przypaliłam Skipperce końcówki włosów i uszczerbałam lekko szyję od ruchomego ciałka 😞 Bezsenność w moim przypadku nie sprzyjała kreatywności... Na szczęście udało mi jakoś to naprawić i nie jest to bardzo widoczne, a z pasemkiem dał sobie radę permanentny marker 😉 Tu zdjęcie mojej Mini tuż po zamianie główek 😊
Teraz moja Mini jest nieco bardziej dopracowana, znalazłam jej nawet okulary podobne do tych, które sama noszę 😃 Poniżej domowa sesyjka zdjęciowa mojej Mini w nieco rockowym stylu 🤟🏻🎸  Sama trochę kiedyś brzdąkałam na gitarze i niewykluczone, że w najbliższej przyszłości do tego wrócę ☺️ Wiem, że koszulka mojej Mini jest mało rockowa, ale póki co garderobę ma nieco skromną 😆


Do obróbki zdjęć użyłam aplikacji Prequel 🙂

Miłej majówki Wam życzę! 🌼💕

12 komentarzy:

  1. Świetna ta Twoja mini me, zdjęcia też bardzo fajne jej zrobiłaś-podobają mi się bardzo te na tle skrzydeł, takie mroczne 😉. Gratuluję stworzenia lalki na swoje podobieństwo ❤️(może zmotywuje mnie to do skończenia mojej, bo jakoś tak ciężko mi się za nią zabrać.. )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie 😊🥰 moja Mini też jakiś czas siedziała na regale i czekała aż ją ogarnę jak należy 😁 daj sobie i swojej Mini trochę czasu, w końcu to kiedyś samo przyjdzie i ją dokończysz 😃

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia, i moją uwagę przykuły te ze skrzydłami.

    Mini Me to fajna sprawa, długo zwlekałam ze zrobieniem swojej i teraz zastanawiam się dlaczego. 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🥰 skrzydła to efekt z aplikacji Prequel 😃 o taaak, Mini Me to świetna sprawa 😁 Nie ma co się zastanawiać tylko tworzyć! 😄

      Usuń
  3. Też czaję się na tą Skipperkę, bo jest naprawdę śliczna.
    Kurczę... Wiele osób ma swoje mini wersje, może i ja zrobię swoją? Twoja jest śliczna i dopracowana. Pal licho to nieszczęsne pasemko 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty mnie namówiłaś na założenie bloga to ja teraz będę namawiać Ciebie na stworzenie swojej Mini 😁 Do dzieła! 😃💗

      Usuń
  4. Niesamowita sesja zdjęciowa. Ma klimacik :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest śliczna! Mini you ;-) wyszła bardzo fajnie. Zrobiłaś jej cudowne fotki. Jejku, jak ja się cieszę, że kolejny blog powstał. Uściski!

    OdpowiedzUsuń

Czary mary w Alahamorze - czyli lalkowe spotkanie w Katowicach 🧙🏻‍♂️

Heeeej Kochani! 🫂 Daaaaawno mnie tu nie było.... W kolejnym poście postaram się Wam nieco wyjaśnić moją nieobecność w lalkowym uniwersum, a...