niedziela, 17 marca 2024

Czary mary w Alahamorze - czyli lalkowe spotkanie w Katowicach 🧙🏻‍♂️

Heeeej Kochani! 🫂

Daaaaawno mnie tu nie było....
W kolejnym poście postaram się Wam nieco wyjaśnić moją nieobecność w lalkowym uniwersum, ale dzisiaj tematem nr 1 będzie zupełnie coś innego... 😉

W minioną sobotę rano (16 marca) wybrałam się do Katowic na spotkanie z Eleną 😊 To było nasze pierwsze spotkanie w realu. Obie wzięłyśmy ze sobą 'pasażerów na gapę' 😉
Ja zabrałam ze sobą swoją Mini Me, Hikari (hybryda Gai z Barbie Video Game Hero i jednej z MTM), Arielkę (również hybryda na ciałku MTM) i Harry'ego Pottera (który swoją drogą jest prezentem urodzinowym od Eleny 🥰). Elena natomiast przywiozła ze sobą swoją Mini, Lenę (Barbie Extra z motylkami we włosach), Rudą, Snape'a i najsłodsze maleństwo lalkowo-potterowego uniwersum, czyli..... (i tu wchodzą fanfary 🎺) Bobroka 😍 Poznanie tego, legendarnego już zresztą, malucha to był dla mnie zaszczyt ❤️🥹

Pierwszym punktem, do którego się wybrałyśmy, była Alahamora. To magiczna miejscówka w klimacie Harry'ego Pottera niedaleko Dworca PKP w Katowicach 🧙🏻‍♂️🧙🏻‍♀️ Można tam spotkać zarówno czarodziejów jak i mugoli, i np. Jęczącą Martę (chyba nie muszę Wam pisać gdzie się ukrywa...😅). Serwują tam smakowite eliksiry i magiczne, lubiące twerkować, desery (MystiCat 😻 - polecam!).
Nasi lalkowi pasażerowie rozgościli na stoliku i pozowali nam ochoczo podczas gdy ja z Eleną sączyłyśmy swoje eliksiry/bubbletea 🧋 - ona Amortencję ❤️ a ja Nagini 🐍 - a potem pochłonęłyśmy nasze trzęsące pupkami i uszkami MystiCat'y niczym Dementorzy szczęście i duszę 😏😈

Cheers! 🧋
Ta Mandragora z tyłu była jakaś podejrzanie spokojna... 🤔🤣
Grupowa fotka musi być ❤️
Żywa legenda - Bobrok 😍🤩 nie znam słodszego maluszka 🥰🥹
Bobroczek z tatusiem 🥰
#teamrude ❤️
Gdy eliksiry weszły zbyt mocno...🤣😂
Amortencja i Nagini ❤️🐍😋
MystiCat 😻😋
Okazało się, że do Alahamory zawitał Zgredek! Niestety, nie miałyśmy ze sobą żadnej skarpety, ale na następny raz będziemy o niej pamiętały! 😁

Reszta spotkania upłynęła nam m.in. na buszowaniu po sklepach, wizycie w Maku na małe co nieco i rozmowach.

Mam nadzieję, że jeszcze niejedno takie spotkanie przed nami ☺️ To sobotnie dodało mi mocnego powera 💪🏻😌

3majcie się ciepło i do następnego! 💖


8 komentarzy:

  1. Hej, doskonale Cię rozumiem. Spotkania z Eleną są zawsze udane. Zdjęcia lalek wyszły wyszły naprawdę świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hikari swietnie dobrałas cialko!
    Mam kolorową trojeczke z tej
    serii i raczej im kupię cialka
    opiekunki bobroków (sztywne
    ale ubiore je po swojemu!)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cialko mtm baaardzo służy Arielce!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bobrok uruchomiony -
    kraj uszczesliwiony!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Wam dziewczyny
    kolejnych spotkan 🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
  6. To było fantastyczne spotkanie! Dziękuję za ten dzień 🩷Mam nadzieję że częściej będziemy się widywać w Alahomorze i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że spotkanie było bardzo udane i bawiłyście się świetnie! Szkoda, że mieszkacie na drugim końcu Polski, bo bym się do Was przyłączyła❤️ Życzę Wam jeszcze wielu takich spotkań! 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe, po części magiczne spotkanie. Zacne towarzystwo lalkowe zabrałyście, a Arielka wygląda cudnie.

    OdpowiedzUsuń

Czary mary w Alahamorze - czyli lalkowe spotkanie w Katowicach 🧙🏻‍♂️

Heeeej Kochani! 🫂 Daaaaawno mnie tu nie było.... W kolejnym poście postaram się Wam nieco wyjaśnić moją nieobecność w lalkowym uniwersum, a...